Podbablje Portal - Sve iz Podbablja na jednom mjestu!

I ovogodišnji dramski prikaz Muke u Imotskom oduševio

Podijeli sa prijateljima!

muka4

Ako se za neki događaj može reći da ne ostavlja čovjeka ravnodušnim, to je onda nesumnjivo živi prikaz Muke našega Gospodina Isusa Krista. I ove godine sve je započelo na Cvjetnicu u 20 sati sa scenom Posljednje večere, pa preko Getsemanija, Pilatova suđenja, susreta s Majkom i Šimunom Cirencem sve do scene Golgote i Uskrsnuća.

Po običaju, scene Posljednje večere i uhićenja u Getsemaniju održane su u samostanskom vrtu, a zatim se povorka s glumcima i statistima uputila na mjesto suđenja pred Pilatom koje je ove godine održano pred zgradom gradskog poglavarstva i općinskog suda. Nakon osude na ulicama Imotskog prikazan je Isusov križni put, na kojem je susreo svoju majku Mariju, Veronika mu je rupcem obrisala lice, a Šimun Cirenac pomogao nositi križ do Kalvarije, koja je predstavljena imotskom tvrđavom Topanom. U završnoj sceni na Kalvariji prikazano je Isusovo razapinjanje i smrt. Muka je završila scenom skidanja Isusova tijela s križa, odnosno slikom praznog križa, što nas podsjeća na ulazak u Veliki tjedan.

Mnoštvo kostimiranih glumaca amatera i ove godine učinilo je Grad na gori na nekoliko sati hrvatskim Jeruzalemom.Na početku i na kraju prikaza sve nazočne od srca je pozdravio gvardijan i župnik fra Kristian Stipanović. Kako ne spomenuti jedinstvo i angažiranost Imoćana koji su uložili silan napor u ostvarenju još jedne Imotske Muke, a na poseban način dvoje ljudi, fra Antu Babića idejnog tvorca i redatelja i Vesnu Ujević, neumornu župljanku umjetnicu po čijem naporu i zlatnim rukama osta trajan zapis vjere.

Fotografija: Boško Ćosić

Podijeli sa prijateljima!